Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/05/15

Taca z kosza...

Wiecie już, że najchętniej przerabiam coś starego, bądź nowego ale teoretycznie nie przydatnego. Właśnie w takim momencie najbardziej można docenić praktyczność decupage. Ta tacka to tak naprawdę kosz w którym otrzymałam ręczniki. Grzechem byłoby go wyrzucić bo przecież nowy, ale sam w sobie jakoś mnie nie powalił i nie widziałam zastosowania dla niego. Natomiast teraz będzie służyć za tackę na herbatkę i ciasteczka gdy przyjdzie ktoś na pogaduchy :)

Nie ma w nim nic szczególnie skomplikowanego,
więc tym bardziej uważam, że warto było,
prawda?
użyłam tylko: białej farby, serwetki, spękania dwu składnikowego i lakieru.

               Ps. Taka pogoda + dziecko= nudaaaaa przez wielkie N

Gdyby komuś umknęło, a chciałby się przyłączyć przypominam o:

15 komentarzy:

  1. Śliczna taca. Bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak zrobię ze swoją!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście koszyk nabrał charakteru .Mocne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam bańkli mydolane jezeli pada a nie wieje to idealna zabawa a banki z gliceryną to nie będą w deszczu pękać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę podesłać Ci swoją ? ha ha, pięknie to zrobiłaś , super ,ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz sie powtarzam, ale ja po prostu uwielbiam i ubostwiam Twoje decoupagowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Twoje:):), aaa i ten motorek w rączkach:)

      Usuń
  7. Witaj, podziwiam wszystkie Twoje prace :) Taca cudowna, bardzo energetyczna :)
    pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że do mnie zajrzałaś:) i dziekuję za przemiłe słowa:)

      Usuń
  8. Piękna taca. Uwielbiam jak coś co było takie sobie nabiera życia i smaku :-)
    Pozdrawiam - u mnie przestaje padać :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja1 I przypomniałaś mi, że ja tez gdzies posiadam taka tackę po ręcznikach.MUSZĘ poszukać. Aaaa i ta serwetka też piękna!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, teraz to można się nią chwalić. Mam taką samą, ale bez obróbki:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że było warto. Taca wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci wychodzi to przerabianie "starego" na "nowe". Można śmiało powiedzieć, że prowadzisz klinikę poprawy urody (przedmiotów) :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...