Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/05/27

Osłonka na ścianę

Witajcie, dzisiaj na tapetę rzucam osłonki na ścianę. W tym stylu tylko inne wzory mam u siebie i zdarza mi się, że gdy ktoś ze znjomych je zobaczy prosi, żeby i jemu zrobić. Więc idąc tym tropem powstało kilka osłonek z różnymi wzorami i w różnej kolorystyce tak, aby pasowały do róznych pomieszczeń.


a na ścianie wygląda to własnie tak 
w wersji oryginalnej ..

12 komentarzy:

  1. Piękne, naj przypadły mi do gustu te w kolorowe drobne kwiatki, dzwonki, są takie wesołe

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ciekawy pomysł, zamienić tak nieciekawe osłonki w takie cuda, pięknie dekorują scianę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny pomysł :) na ścianie prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł! Super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie propozycje są warte zachodu- piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł! Wyglądają jak małe obrazki, a ściana nabierze specjalnego wyglądu. Pozdrawiam serdecznie mistrzynię decoupage!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł, a wykonanie bajeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłaś to fantastycznie , a u mnie takie brzydkie .pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez myśl mi nie przeszło, że można z osłonkami poszaleć... pomysłowa kobietka z Ciebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalny pomysł!...i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. urzekł mnie ten pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...