Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/05/05

Drugie życie lampy


Siedząc na kanapie mój wzrok powędrował do lampy, którą mam od kilku lat. I nagle dotarło do mnie że jest taka standardowa, i "przejadła" mi się ... nie ma rady, trzeba było coś zmienić. No to zmieniłam :) i teraz jest tak .. 



a zawieszka tak przy okazji.. :)

ramka była w kolorze surowego drewna


Miłego dnia :)

19 komentarzy:

  1. Nieźle to sobie wykombinowałaś, lampa teraz jest piękna i niepowtarzalna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz wszystko zyskało, jest ciepło, romantycznie i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje prace ! Sa niezwykle i niepowtarzalne. Lampa, ramka i zawwieszka sa cudenkami. Jak zawsze zachwycasz i isnpirujesz Iwonko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszalałaś, ale bardzo na plus :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przemiana rewelacyjna :) serducho urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda czarujesz:) Ja nawet kiedyś próbowałam trochę "dekupażyć" ale jakoś zabrakło mi cierpliwości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolna z Ciebie dziewczyna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszła Ci ta renowacja!!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi sie podoba lampa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie, bardzo lubię motyw róż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie małe , a cieszy , super odnowa i motyw świetny ,zawieszka przesłodka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie przemiany, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Handmade Mamo na wychowawczym - tak, jak ja:) Również zostaję na dłużej, bardzo ciekawe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna lampa. Wręcz nie do poznania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna lampa!!! Pięknie się prezentuje!!!
    Tworzysz Kochana wspaniałe prace, jestem pełna podziwu!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. takie metamorfozy to ja lubie:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy6/21/2014

    Selena Gomez is in Bulgaria filming the hostel riad marrakech
    red touch movie The Getaway with Ethan Hawke.
    Currency exchange rates change frequently and this can save
    you room in the hotel pool. And, you know that your flight is delayed or he
    develops crankiness that only milk will soothe. You can also travel by
    boat and train. At night, the coolest place to go is Djemaa-El fna.


    Feel free to visit my web-site in2ibiza.com, ,

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...