Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/05/11

Domek lęgowy na tarasik

Witajcie, w ten ponury itd... dzień.
Korzystając z okazji, że starsza moja panienka właśnie ćwiczy naukę jazdy na rowerku z tatą, a druga zasnęła, szybciutko siadam i pokazuję co tam nowego u mnie w robótkach. Więc tak, nadal decupaż jest na pierwszym miejscu, a to dlatego, że postanowiłam troszeczkę zmienić i zadbać o swój tarasik. Zdecydowałam odnowić stolik, ławeczkę wraz z poduszkami, karmnik i żeby było już na maxa tak jak lubię:) zrobiłam coś dla oka i coś dla ptaszków. Mam nadzieję ze będą chciały w nim zamieszkać, a mnie uszczęśliwiać swoim widokiem co poranek:)


16 komentarzy:

  1. Zawsze zachwycam sie Twoim Decoupage ! Juz brak mi komplementow na Twoje dziela Iwonko :) Wyglada cudnie i napewno jakies ptaszki sobie tam zamieszkaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek prześliczny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bez wahania bym w nim zamieszkala na miejscu ptaków.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tu ślicznie ..
    witam :)
    jestem tu pierwszy raz i już tu zoostaję :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na takie lokum możesz mieć duuuuużo chetnych, uroczy domek ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Domek śliczny. Na pewno znajdą się chętni do zamieszkania. Jak my powiesiliśmy (tylko nasz jest zwykły brązowy), to w pierwszym roku były sikorki, a teraz co roku są szpaki. Czasem potrafią mieć dwa razy pisklęta. Właśnie teraz karmią młode i uwielbiam je podglądać.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ależ Ci zazdroszczę. Ja mam tylko nadzieję, że to co tam zamieszka będzie latać bo z całą resztą mogę mieć problem brrr :):)

      Usuń
  7. Witaj :) Miło tu u Ciebie na blogu :) Chętnie będę tu bywać częściej, Zapraszam Cię do mnie , może zechcesz dołączyc do grona obserwatorów ? Może masz ochotę skomentować jakiś post i polubić mój nowo utworzony fanpage na fb? Aktualnie trwa u mnie urodzinowe candy :) Zapraszam także do zakupu moich prac. Pozdrawiam Serdecznie . Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. mogę tam zamieszkać :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem na etapie podobnego urządzania:) Budka przepiękna, ciekawe, jaki ptaszek zamieszka w takim luksusowym apartamencie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała sówko chętnie zobaczę Twoje przed i po tarasiku, co Ty na to ? :)

      Usuń
  10. Fantastycznie! Ptaki to wdzięczny temat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny domek dla ptaszków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny domek dla ptaszków!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny domek!!!! Ostatnio wieszam na drzewach domki, mój M troszkę zrobił, troszkę wykorzystałam starych, drewnianych pudełek, żal nie pomyślałam, że można jakoś przyozdobić. Myślę, że ptaszkom bardzo się spodoba takie piękne miejsce:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...