Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/05/20

A dzisiaj coś na stół..

..a dokładnie, będą to dwie tace. Na tej w kolorze jasny orzech prze testowałam przyklejanie serwetki na żelazko, jednak stwierdzam, że nie jest to mój ulubiony sposób mimo, że faktycznie na serwetce nie ma ani jednego zagniecenia. Jednak miałam wrażenie, że kalam sztukę decupage...
 I mam jeszcze jeden chlebak ze znanym już wam motywem aczkolwiek minimalnie zmienionym. Zrobiłam takich już kilka :) widać wzór przypadł moim bliskim  i znajomym do gustu :)
 I jeszcze jedno,
 Witam bardzo serdecznie nowch obserwtorów :)) 




 Jest troszkę inny od poprzedniego, połączyłam dwie serwetki ponieważ  chlebak należy do tych Big :)




9 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś wspaniałego , taca jak malowana, a chlebak super , pięknie, pięknie to zrobiłaś ,ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonka jak zawsze zachwycasz ! Zazdroszzce tego chlebaka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twoje klimaty, są takie ciepłe i domowe! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tacki wyszły Ci śliczne i chlebak też, ja również mam tackę w planie a nawet 2 :) ale trochę czasu brak bo jak pogada to w ogrodzie robota. Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, zwłaszcza tacka nr 2 i chlebak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę powiedzieć, że obie tace przypadły mi do gustu, choć ta ciemniejsza może ciut bardziej. A chlebak? Chlebak bardzo mi się podoba i chciałam swój podobnie odmienić ale jakoś brak mi odwagi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne rzeczy! Chlebak jest "boski"! Po prostu magia!

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...