Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/04/18

Wielkanoc



Wesołych pełnych miłości Świąt Wielkiej Nocy,
 spokoju ducha, wiary w Boga i ludzi,
 umiejętności dostrzegania piękna tego świata oraz wiary w siebie i swoje możliwości
tego wam życzę  moje drogie :)

aaaa i jeszcze jedno
niech piękny  wianek ozdobi wasze drzwi,
piękne pisanki ozdobią wasz stół,

bądźcie eleganckie :) i ..
 twórcze, by zaskoczyć gości


lakier do paznokci, patyczki kosmetyczne 


a na koniec wyluzujcie,
  ale nie za bardzo :):)
Wesołych Świąt!!! :)




13 komentarzy:

  1. Piekne prace jak zawsze . I ja rowniez zycze Zdrowych Wesolych Swiat :) Pozdrwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, naprawdę, uśmiecham się i radosnych świąt Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołego Alleluja :-)
    Inspiracje rewelacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tu pierwszy raz u Ciebie ale nie ostatni z tego co czuje i wiem. Wesolego Alleluja

    OdpowiedzUsuń
  5. SWietne zyczenie Kochana i super inspiracje przygotowalas wygladaja super :) Wesolego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  6. pogodnych i ciepłych Swiąt dla Ciebie również.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych i spokojnych Świąt :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze miło i ze smakiem., zdrowych pogodnych rodzinnych świąt Wielkanocnych, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałych, wspaniałych Swiąt życzę Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj bardzo inspirująco tu u ciebie pozdrawiam świątecznie jeszcze i zapraszam do mnie a i widze u ciebie moje przyjaciółki Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wyjątkowe życzenia (kura w kubraku jest super!)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie po niespodziane. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że Święta spędziłaś wyjątkowo rodzinnie i radośnie!
    Tymczasem nominowałam Cię do nagrody Liebster Award :) Zapraszam po szczegóły do siebie: http://mamablogujepl.blogspot.com/2014/04/w-kilka-zdan-dookoa-siebie.html
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...