Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/04/10

Jajko patchworkowe i coś miłego dla osłody

Przez ostatnie dni zajmuję sie przede wszystkim decu i niestety mam niewiele czasu na inne robótko we przyjemności . Jednak doszłam do wniosku że chociaż jedno jajo wielkanocne zrobić wypada:) po zastanowieniu padło na pachworkowe.




W dniu wczorajszym spotkała mnie b.miła niespodzianka, a mianowicie dostałam wraz z wieloma innymi blogami  takie o to przemiłe podziękowanie od szymki


A do herbatki upiekłam batoniki musli, zasiądę dzisiaj przed komputerem i odwiedzę kilka fajnych blogowych miejsc :)
Miłego dnia !! 


12 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za pierwszą wizytę u mnie:) Gdy zajrzałam na twój wpis i szybko przeczytałam tytuł, ujrzałam: "jajko POTWORKOWE" i pomyślałam , że młode mamy (jaką ja też jestem) mają zabawne poczucie humoru:) Spodziewałam się zabawnego POTWORKA na jajku. Ale, gdy ujrzałam samo piękne jajko w kwiaty zrozumiałam, że chyba pora zacząć nosić okulary;) .....nie "potworkowe" tylko "patchworkowe" ! Jajko jest przepiękne, dokładnie wykonane, podoba mi się ta subtelna koronka. Baaaaardzo podoba mi się też myśl o zjedzeniu Twojego musli;)))))))) Może podeślesz mi jakiś link do przepisu?
    Pozdrawiam, Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Basiu rozbawiłaś mnie na dobry początek dnia:) My mamuśki zbyt wiele rzeczy mamy do zrobienia więc wszystko skracamy do minimum, a czego nie doczytamy lub nie dosłyszymy to sobie dopowiemy :):)

      Usuń
  2. Dziekuje Kochana tak na poczatek :* ;) Twoje Jajko jest przecudowne, jedno z najpiekniejszych jakie widzialam. Pozazdroscic talentu! Ja wlasnie szykuje sobie paczke z Polskiego sklepu dla hobbystow i pozamawiam sobie w koncu konkretne narzedzia do decoupagu bo niestety moje produkty sa bardzo biedne, mysle ze bede wtedy robic lepiej choc i tak watpie, ze dorownam Tobie w sztuce docupagu. Piekna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymko, ktoś kto tak rysuje jak Ty nie może zrobić czegoś nieładnego, to nie realne :)

      Usuń
  3. Jajko śliczne a batonika tez bym zjadła z przyjemnością, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jako , tej techniki jeszcze nie próbowłam ,,,

    OdpowiedzUsuń
  5. jajeczko cudo :) a batoniki smakowicie wyglądą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne jajko! :) przy okazji narobiłaś mi ochoty, aż sama upiekę batoniki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajko wygląda super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu, jak ja zazdraszczam umiejetnosci w decoupage!!! Jest to jedna z dziedzin,ktora chcialabym jeszcze sie w zyciu porzadnie nauczyc...
    Piekne jajeczko, wszystkie Twoja prace bardzo mi sie podobaja, kiedy bym nie zajrzala to same cudenka widze (niestety z czasem na komentowanie bywalo roznie, za co przepraszam).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajko wygląda przepięknie! Twój talent jest niesamowity! Gdybym umiała coś takiego stworzyć, ozdobiłabym cały dom takimi cudnościami! A batoniki wyglądają bardzo apetycznie...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    http://mamablogujepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Koronkowa robota:) Moje świąteczne jajka będą bardzo naturalne bo do takiej precyzyjnej pracy, zupełnie nie mam talentu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...