Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/04/16

Diy Garden


Ostatnio poszukuję fajnych rozwiązań do mojego ogródeczka. Gdy ma się 50 m zieleni pod oknem poszaleć zbytnio nie można:) ponieważ, ciągle trzeba pamiętać by nie zrobić lub posadzić czegoś co zwyczajnie będzie za duże lub przytłoczy tak niewielką powierzchnię. Teraz potrzebuję zrobić coś praktycznego pod huśtawką  "rodzinną" aby nie wydeptywać trawki jak siedzimy z mężem i dziewczynkami oraz jakąś fajną dróżkę do naszego schowka, który jest dość fajnie ukryty, ale w miejscu, które niestety potrafi być bardziej podmokłe od reszty terenu. I popatrzcie co znalazłam :)  Opcja z liściem fantastyczna :) :) ale podoba mi się też bardzo pomysł fot.3, co wy na to?

Fajny pomysł prawda?  tylko gdzie my taki liść "malutki" znajdziemy ?:):)

ta opcja pozostanie niestety w sferze marzeń :)
i jeszcze coś co lubię najbardziej,
wykorzystanie tego co mamy, ale teoretycznie do niczego już niepotrzebne

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam isnpiracje w ogrodzie! Super zdjecia, tylko rzeczywiscie moze byc maly problem ze znalezieniem takiego liscia o takich gabaretach.W Polsce nigdzie nie widzialam, nastomiast w Irlandii w ogrodach krolewskich juz napotkalam sie na takie liscie. U Ciebie ciagle banerek sie zmienia, wyglada cudnie ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny to liśc rabarbaru. a jesli nawet nie to rabarbar ma takie liscie, ja sie zastanawiam czy to zaparwa cementowa czy gips?

      Usuń
  2. Liść łopianu jak dobrze pamiętam nazwe, za dziecka całe krzaki niedaleko osiedli rosły, zdjęcia piękne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na fot 3 podoba mi się dróżka w kształcie węża (bo to chyba wąż?). W ogrodzie z taką dekoracją można się poczuć jakby się było gdzieś w tropikach. Fajne pomysły. Szkoda że ja nie mam nawet ogródka :( Zostaje mi tylko balkon. Pozdrawiam.
    Ps. Ile różności tematycznych u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to ujęłaś 'różności tematyczne' :) tak wiele rzeczy uwielbiam, kilka potrafię nawet wykonać, a jako strzelec ciągle, gdzieś biegnę i chcę więcej i więcej.... :)

      Usuń
  4. Opcja z liściem zdecydowanie najlepsza, wąż też, ale już taki bardziej wymuskany. A i te betonowe (bo to chyba beton) doniczki, rewelacja, nie wiem czy się nie pokuszę, bo wiecznie mam braki.
    A i banerek na wejście, znaczny ten wianek z wiankiem rewelacja, rewelacja.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nie mogą się doczekać majowego weekendu kiedy ruszę w mój ogródeczek, teraz niestety praca nie pozwala na takie przyjemności;) Wszystkie pomysły są super a ten z liściem rewelacja, chyba wypróbuję:) (może liście od rabarbaru się nadadzą) Ja mam pod moją osobistą huśtawką czytelniczą oraz w kąciku wypoczynkowym bruk drewniany. Fragmencik tego bruku widać tutaj http://papierolki.blogspot.com/2013/08/sesja-ogrodowa.html.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu powiem Ci ze to jest kusząca jest propozycja :)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się liściasta opcja :)
    Świetnie wykorzystane pozostałości na ostatnim zdjęciu... Jak miałam remont, to nwet o takim rozwiązaniu nie pomyślałam, a szkoda...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z liściem ekstra, ale nie utrzyma się długo chyba, że zrobicie te liście z czegoś trwałego - np. gliny. Mi osobiście liście podobają się najbardziej. Tylki z czego chcesz je zrobić by przetrwały?

    OdpowiedzUsuń
  8. ech...... chyba nie odpowiesz na moje pytanie...

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...