Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/04/30

Candy

Przeglądając blogi w tym wiele nowych, zauważyłam, że wiele z nich mimo iż z młodszym starzem blogowania zorganizowało lub właśnie organizuje candy. I zrobiło mi się troszkę głupio, że ja chętnie bym coś przygarnęła :) i często biorę w nich udział, ale sama jakoś nic nie robię. Więc chyba już czas i pora na mnie. Zatem uwaga ogłaszam Candy:) i mam nadzieję, że ktoś będzie zainteresowany podarunkiem ode mnie :) Do wygrania jest chustecznik i książka, szczęśliwiec wybierze sobie jedną, a druga powędruje jako nagroda pocieszenia :) Książki są o dwóch różnych tematykach ponieważ wiem że nie każdy musi "kochać" morderców i psychopatów tak jak ja :):). A żeby prezent w 100% wam przypadł do gustu książkę wybierzecie sobie same.
Zasady przystąpienia do Candy
1. Proszę o u mieszczenie i za linkowanie banerka, który jest po lewej stronie na górze, u siebie na blogu, nic nowego :))
2. Będzie mi miło, jeśli wspomniecie w swoim poście ( nawet na końcu w tzw. Ps.) biorę udział w Candy u.. i banerek :) 
4. W komentarzu podajcie swojego @ i link do bloga (dla łatwiejszego kontaktu) oraz którą książkę wybieracie :) tj. Śladami Zbrodni, Los Powtórzony.
5. A jeśli dołączycie do obserwatorów będzie mi baaaaardzo miło :):)

Dobrze, nie przynudzam życzę powodzenia i bawcie się dobrze na długim weekendzie !!. ja będę odcięta od kompa więc, może być ciężko;)

22 komentarze:

  1. Zgłaszam się oczywiście :))) ja uwielbiam podobnie jak Ty kryminały i horrory więc już wiadomo jaką książkę wybieram ;)
    Lecę zamieścić banerek na: http://blog.decorre.pl/
    e-mail: decorremasasolna@gmail.com
    Pozdrawiam i miłego weekendu Ci życzę :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chętnie się ustawię. Chustecznik śliczny a książkę przygarnę każdą. Banerek na http://paperafterhours.blogspot.com
    e-mail klimju917@gmail.com
    Pozdrawiam i do zobaczenia :-)
    P.S. Śliczne powitalne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny chustecznik w moje ulubione róże:) z przyjemnością wezmę udział w zabawie:) książkę wybieram: "Los powtórzony" a banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/ e-mail: kastorm4@wp.pl
    Postu nie przewiduję w najbliższym czasie więc mam nadzieję, że będzie mi wybaczone:) życzę udanego długiego weekendu, ja już jutro muszę się zgłosić do szpitala:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rajciu !! CO ja bym nie zrobila dla takiego chustecznika ! No coz musze liczyc na swoje szczescie hihihihi. Ksiazka przypada mi do gustu jedna i druga choc Sladami Zbrodni lepiej do mnie przemawia ;) Choc mojego maila masz i adres tez znasz to jednak dla przypomnienia http://szymkowerobotki.blogspot.ie i szymon.angelika.flor@gmail.com . Banerek laduje u mnie na pasku bocznym a candy wspomne w poscie :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj , staję i ja banerek tu
    http://edytamasasolna.blogspot.com/
    dyttkal@gmail.com,
    bloga obserwuję od dawna, książka "śladami zbrodni",
    trzymam za siebie kciuki i życzę innym powodzenia:), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również się zgłaszam :)
    Uwielbiam kryminały więc "Śladami zbrodni".
    http://skrzydlawyobrazni.blogspot.com/
    izka.gurgul@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Iwonko. Dodałaś mnie do obserwowanych, zajrzałam ktoś Ty kto?! I weszłam na bloga i zostaję i zapisuję się na Twoje candy.
    Chyba mamy podobne zainteresowania:) Pozdrawiam , Ania.
    Mój blog: http://ogrod-mojekrzakiptakiinnedziwaki.blogspot.com/
    Mój email: pawanna@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szczęśliwie wygram, to proszę książkę o zbrodni:)
      Czy lubisz książki Agathy Christie? Ja uwielbiam:))

      Usuń
  8. A co tam, dopisuję się do kolejki, chociaż nigdy w życiu nic nie wygrałam to może tym razem mi się poszczęści:) Lubię czytywać Wiśniewskiego więc Los powtórzony poproszę:)
    http://papierolki.blogspot.com
    olkak7109@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę o "Los powtórzony", może to los szczęśliwy będzie.
    http://barbaratoja.blogspot.com/2014/05/baryki-pojemniki-na-roslinki-zrobiam.html
    b.piasecka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie zapisywalam sie do zabawy na blogu ktorego nie znalam ,dla tego chustecznika robię wyjątek . Oblędny .Juz obserwuję i jeżeli pozwolisz rozgoszczę się na dluzej
    http://3nereida.blogspot.com/
    3majsie(dot)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomnialam , kryminal rzecz jasna :)

      Usuń
  11. To i ja się z chęcią zapiszę:)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili www.basia30.blogspot.com
    mail modesty3@o2.pl
    a książki o psychopatach uwielbiam:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. staję w kolejce :))
    banerek zabieram na bloga http://moejdecuart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chetnie wezmę udział:)
    Fajnie że tu trafiłam
    deliratio@o2.pl
    dekormaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się, wszystko zaraz umieszczę i czekam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze jest ten pierwszy raz :) tylko wiesz... potem to wciąga :) ja z chęcią książkę z trupami :) banerek znajdziesz na niezwyklyzakatek.blogspot.com a adres niezwyklyzakatek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście obserwuję.
    e-mail: megi1011@op.pl
    Jestem chętna na Los powtórzony :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, cieszę się, że tu trafiłam i z chęcią będę obserwować :) banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com pozdrawiam i zapraszam a i wybieram "Los powtórzony "

    OdpowiedzUsuń
  19. w ostatniej chwili zapisałam się do Twojej zabawy!
    uwielbiam książki a już kryminały w szczególności dlatego chętnie przeczytałabym książkę "śladami zbrodni". do tego jeszcze ten przepiękny chustecznik .... hmmm marzenie:)
    chętnie wezmę udział w tym konkursie

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...