Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/03/16

Liebster Award

Chcę się z wami podzielić bardzo miłym wyróżnieniem jakie miałam przyjemność dostać.  szymkowerobotki.blogspot.com  nominowały mnie do zabawy Liebster Award za co gorąco dziękuję. Zapewne dla każdej z nas takie wyróżnienie jest czymś wyjatkowym, a dla nas początkujących szczególnie i właśnie, dlatego Szymko, dziekuję :)

 
Dobrze, a teraz obowiązki :):)
Dla tych którym umknęło o co chodzi w tej zabawie, wyjaśniam :)
"ZABAWA POLEGA NA ODPOWIADANIU NA ZADANE PYTANIA I NOMINOWANIU BLOGOW DZIEKI TEMU W JAKIS SPOSOB MOZEMY POZNAC NOWE BLOGI I POSZERZYC GRONO SWOICH CZYTELNIKOW"
Odpowiadam na pytania Szymki: 
1.Opisz idealna milosc.
Aż mi się ciśnie na język, żeby odpowiedzieć, że moja!!:), ta której włąśnie doświadczam z moim mężem jest właśnie miłością idealną:) z radościami i smutkami jakie przynosi, z wiarą we mnie i to co robię. Mój mąż to moja miłosć idealna :) ps. i uwielbiam miłość pokazaną w "Przemineło z wiatrem'' ..:)
2.Jaka wartosc w zyciu jest dla Ciebie najwazniejsza i dlaczego?

Najważniejsza dla mnie jest szczerość w tym co robimy i mówimy, a to dlatego, że pokazujemy wtedy światu jakimi ludzmi naprawdę jesteśmy i jakiego świata chcemy dla siebie i swoich najbliższych.
3.Jakie jest wasze idealne miejsce na ziemi?
Od kiedy jestem właścicielką swojego "m3" to właśnie to jest moje idealne miejsce. Wypoczywam w nim, przeżywam najpiękniejsze chwile, płaczę czasem z radości czasem ze smutku, patrzę jak szybko rosną moje panienki :).. To jest moje idealne miejsce, miejsce wszystkich najwazniejszych wspomnień.
4.Jakie jest Twoje ulubione danie i dlaczego?
Uwielbiam chińszczyznę i owoce morza, generalnie uwielbiam testować i próbować :)
5.Gdybyscie dostali magiczna rozdzke co byscie wyczarowali
Tak naprawdę to nie wiem... kilka drobiazgów dla siebie:) coś dla najbliższych, a w geście dla świata?:więcej tolerancji w ludziach, wiecej pokoju w naszych czynach i myślach i fajnie byłoby , gdyby ludzie wiecej czasu spedzali na spotkaniach np. sąsiedzkich przy grilu niż przed tv w zamknięciu...
Blogi które nominuję...
 
salineczka.blogspot.com
dudusiowadusza.blogspot.com
galeriapodjaskolka.blogspot.com
mama-mi.blogspot.com
cosieki.blogspot.com 
Gratuluję drogie blogowiczki:)
 i mam nadzieje, że jeszcze nie raz się spotkamy!!!:)
 
Podaję zestaw pytań :) i życzę udanej zabawy nominowanym:):)
 
1. Co jest Twoim priorytetem w życiu?.
2.Jak według Ciebie można uszczęśliwić najbliższą nam osobę?.
3.Jakich programów/filmów powinno być więcej nadawanych w tv, by nie uważać, czasu spędzonego przed nim, za stracony?.
4. Czy jesteś feministką? czy może tak jak ja nie do końca wiesz o co walczą w dzisiejszych czasach?
5.Najbardziej relaksuje mnie....?.
 
 

3 komentarze:

  1. dziekuje, ze odpowiedzialas na moje pytania, ktore sa bardzo glebokie, a szerzenie milosci to wlasnei to co uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...