Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/03/31

Dekoria, tkaniny

Drogie Panie, odwiedziłyście kiedyś sklep Dekoria? ja sie zakochałam w ich np. tkaninach. Kocham motyw kwiatowy, ale to już wiecie:):) W moim miasteczku otworzył się sklep, który z nimi współpracuje mają świetne rzeczy, a że Dekorię znam od jakiegoś czasu chętnie popatrzyłam co oferują. Z tego względu, że potrzebuję obszyć dwie wielkie poduchy od kanapy zainteresowałam się ich tkaninami i po prostu oszalałam!! Na początek zamówiłam dwie poszewki na jaśki na kanapę + bieżnik, dzięki czemu mogłam się zoriętować czy wybrana tkanina będzie pasować do mojej kanapy. A jak wygląda zobaczcie sami


nawet za specjalnie nie widać ze są to zupelnie dwie różne  tkaniny. Do kąpletu zamówiłam bieżnik na stół..
 
Wchodząc ostatnio na ich stronę zobaczyłam, że wyprzedają końcówki tkanin i były w naprawdę fantastycznych cenach. Za tą tkaninę którą widzicie tutaj niżej o wymiarach 140x680 zapłaciłam 125pln!! do tego otrzymałam jeszcze jakies kupony rabatowe na następne zamówienie.  Jestem tak zadowolona z tych tkanin, że musiałam wam o tym wspomnieć. Na pocieszenie dodam tylko, że prócz motywu kwiatowego :):) też jest w czym wybierać :)
 


a teraz czeka mnie już tylko uszycie zasłon i poszewek :)



P.S a taka piękną tęczę miałam okazję podziwiać ostatnio.
 Widać ją bylo w całej okazałosci, coś fantastycznego

3 komentarze:

  1. O boziu! Te pierwsze sa przepiekne! Totalnie w moim stylu :) nie dziwie sie ze sie zakochalas bo wyglada cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny materiał :-). Ja tez uwielbiam kwiatowe motywy. Choć u mnie póki co ich mało ;-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle ślicznośći u ciebie , zaglądam zawsze choć nie pisze ,,,,,

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...