Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/03/12

Chusteczniki czyli piękny kamuflaż

Chyba w każdym domu coś takiego się znajdzie. A już napewno u alergików takich jak ja :) Gdy nadchodzi czas pylenia, bezpieczniej się czuje mając to magiczne pudełeczko blisko swojej ręki.. Piękne jest w tym to, że cos tak fajnego, dekoracyjnego skrzętnie ukrywa coś tak przyziemnego :) 
 
a to kilka moich ostatnich prac
 
 








 





7 komentarzy:

  1. o Gonzo ! Co za cudenka piekne, jestem zakochana w takich delikatnych modernizacjach. Jestem w trakcie poszukiwania husteczekek na decoupage w stylu vintage. Chyba kupie sobie dzisiaj pudelko z chusteczkami i przemienie je w stylu powyzszych zdjec. Sa cudowne, jestem taka zachwycona :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne , praktyczne super ozdobione pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w klubie- alergik się zgłasza:-) To co, zaczynamy kichać?
    Chusteczniki masz piękne, gorzej ze mną:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie ozdobione, szczególnie ten drugi mi się podoba, fajnie wykorzystałaś tą serwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam kochana, zostalas nominowana przeze mnie do Liebster Award , zapraszam do siebie na bloga po info :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne chusteczniki. Mnie się najbardziej podoba ten w drobne różyczki z niebieskim dołem.

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...