Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/03/27

Cały w ziołach..


Na prośbę, bliskiej mi w życiu codziennym osoby  zrobiłam taki chlebaczek. Spodobał się nowej właścicielce i nie tylko, co mnie oczywiście bardzo, bardzo cieszy:)))) a na dowód tego "zachwytu" właśnie kończę drugi chlebak z tym samym motywem, a różnica jest tylko w tym że jest większy i bez dodatkowego motywu nad ziołami.





17 komentarzy:

  1. witaj, milutki blog!ja też jestem młodą osobą ze starą duszą, więc witaj w klubie :))
    pozdrawiam serdecznie, aldia z arcadii.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny wyszedł :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, zaczynam się przyglądać swojemu staremu chlebakowi:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chlebak wyggląda - pierwsza klasa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, aż się chce do niego sięgać. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku az brak slow taki piekny!! Bardzo mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaki cudny ten chlebak. A właśnie mam taki i mogłabym go sobie podobnie upiększyć:) chyba się zainspiruję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozwiedzałam sobie troszkę, pięknie tu u Ciebie, no i pachnie lawendą, którą uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że Ci się podoba i zapraszam do mnie częściej :)

      Usuń
  9. Śliczny jest i od razu zrobił się zdrowszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam po wyróżnienie dla Twojego bloga do mnie
    http://magicznedodatkiizabeli.blogspot.de/2014/03/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. No rwłaśnie... zastanawiam się jak przykleić serwetkę do tej harmonijki aby się trzymało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I stanęłam przed wielkim dylematem :)))) Jeden chlebak mnóstwo serwetek z pięknymi wzorami i którą wybrać :)))))

      Usuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...