Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/02/23

Wiosenne porządki

Korzystając z pięknej pogody jaka dzisiaj była wyszłam do swojego ogródka sprawdzić jak się mają moje roślinki po tych kilku dniach zalegającego śniegu. Na szczęście prócz prac porządkowych nic złego się nie "urodziło". I tak właśnie w temacie sprzątania wietrzenia i pozbywania się rzeczy których już nie potrzebujemy, przypomniały mi się fanta styczne pomysły, które kiedyś gdzieś mi wpadły w oko i które zapisałam, żeby móc kiedyś po ten pomysł sięgnąć i wykorzystać.  Każda z nas w mniejszym lub większym stopniu czuje, zbliżająca się już wiosnę, a co za tym idzie wiosenne porządki, więc może i wam spodoba się któryś pomysł?
 






 

4 komentarze:

  1. Kochana to pudełko w niebieskościach fantastyczny i jak praktyczny , a o pomyśle nie wspomnę pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie jestem w trakcie robienia pudelka na moje przyborniki do szycia ;) Tez wykorzystuje zuzyte rolki od papieru toaletowego, zle nie wyglada, a sprawdza sie fantastycznie w porzadkach! Te pudelko na kable jest swietnie, mozna by bylo je jeszcze bardziej upiekszyc i byloby super dekoracja :) Pozdrawiam goraco
    http://szymkowerobotki.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły! Pięknie i wiosennie u Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grunt to dobrze wszystko zagospodarować i mieć później przyjemność z korzystania z naszego pomysłu. Wspaniałe porządki, wiecej takich pomysłów :))

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...