Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/02/03

Głupiego robota lubi


Wstałam wczoraj z ambitnym planem posprzątania tam, gdzie często zaglądam ale tego nie robię. Pudełko z tasiemkami, co tam się działo.. nic dobrego uwierzcie mi. Początkowy plan był prosty nawinąć na coś i już. No tak ale na co skoro nic pod ręką nadającego się do tego nie mam. Jak to bywa, potrzeba matką wynalazków. Skleiłam ze sobą dwa sztywne kartoniki, narysowałam upragniony i praktyczny kształt i taraam gotowe !tzn. można było na tym spokojnie zakończyć.... Ja jednak (jakbym miało mało innej roboty) postanowiłam troszkę  ozdobić owe tekturki, no bo jak to takie nijakie białe, no to po kwiatku :) i oto co wyszło. Jak na koszt ok. 0,50pln za szt  to dla mnie efekt wyszedł zdecydowanie satysfakcjonujący, a jakie tasiemki zadowolone :))
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Super, niedrogi pomysł, godny naśladowania! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentują, dobry i ekonomiczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt powalający:) aż przyjemnie sięgać po tak pięknie uporządkowane tasiemki:)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...