Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/02/18

Chlebak

Ależ namęczyłam się przy nim!. I to nie dlatego, że był jakiś skomplikowany tylko nie bardzo miałam koncepcję co chcę zrobić. Dlatego, ciągle coś zmieniałam i ciągle mi coś  nie pasowało... Efekt końcowy wygląda tak...., ale muszę wam powiedzieć,że jest też morał z tej  przygody, który brzmi: jak nie masz pomysłu jak coś zrobić w danej chwili, to nie marnuj czasu i zrób kilka XXXX :):)
 


 
 

5 komentarzy:

  1. Urokliwy!!!! Prawdziwa Arkadia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest i wcale nie przypomina tradycyjnego chlebaka, a to właśnie mi się w tym nie podobało, że to taki " klocek " stojący, a takiego pięknego chlebaczka, to sama bym sobie ustawiła na honorowym miejscu. Świetny pomysł i super wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  3. ach ten chlebak jest przecudowny!!!! STRASZNIE MI SIE PODOBA! A moral jest zdecydowanie motywujacy, u mnie sprawdza sie codziennie , ale niestety nic nie moge skonczyc hahah ;)
    p.s dziekuje za odwiedzenie mojego bloga szymkowerobotki, Twoj blog dodaje do ulubionych i bede czesto zagladac i komentowac Twoje cudenka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały, taki mogłabym mieć , pomysłowa z Ciebie babka , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyszedł. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...