Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/01/26

Tik tak..

 Minął kolejny rok dla jednych udany dla innych mniej. Dla mnie był wyjątkowy, po raz drugi zostałam mamą, założyłam blog mimo, że z grafiką i kodami html znałam się tylko z widzenia... i  cały czas tutaj jestem i to nie sama tylko z wami, za co wam dziękuję:) a co przyniesie nam kolejny rok? zobaczymy ...nie mamy na to wpływu, możemy się jedynie postarać by przez to co zrobimy, jak będziemy żyć i postępowć uczynić go wyjątkowym.
 Mamy styczeń, odliczanie się zaczeło tik-tak,tik-tak..

 
 



9 komentarzy:

  1. Każdy zegar ma w sobie to "coś":) Są śliczne, ale najpiękniejszym z pięknych jest chyba zegar nr1♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham zegary, a Twoje piękne. Życzę by Ci odmierzały szczęśliwe dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, wspaniałe delikatne, takie cukierkowe ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mi się bardzo podobają , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za wizyte na moim blogu, u Ciebie rowniez piekne prace, pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas goni nas cały czas... urocze zegary!
    Pozdrawiam :-)

    http://mamablogujepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zegary ,,,,,
    Znajde chwilke to podeśle wzorki aniołków ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu będę CI wdzięczna za te aniołki, dziękuję:)

      Usuń
  8. Wspaniałe zegary :) cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...