Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/01/06

Na wesoło :)

Witajcie w Nowym Roku !!:)
Mam nadzieje ze będzie obfity w dobre pomysły na prace handmade, a co za tym idzie posty będą warte tego by tutaj zaglądać. Dzisiaj wpadam tu tylko na chwilkę  bo niestety mam trochę domowych zaległości..., a chciałam wam przedstawić Franka :):)
przedstawiam wam naszego "salonowego" pupila "Franka"
 wkroczył w nasze życie tuż przed świetami :)

uwielbiam chińszczyznę! dzięki trafionemu prezentowi od mikołaja ;) mam nadzieję wiele się nauczyć iiii
zrealizować swoje jedyne noworoczne postanowienie,
związane właśnie z tą książką. Ale więcej o tym innym razem.... :)

kto odebrał juz książkę?
  ja już i zdecydowanie ją wykorzystam przynajmniej kilkanaście razy :)
a dla tych co jeszcze jej nie mają powiem tylko tyle: jest tak wydana,
 że naprawdę warto wydać tych kilka złotówek na coś co i tak musimy kupić więc czemu nie tam?
 





3 komentarze:

  1. Franek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny Franuś , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancik salonowy :) Franek jest śliczny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...