Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2014/01/17

Hu Hu Ha..

 
Wyjątkowo w tym roku miałam nadzieję że jakimś magicznym sposobem ta pora roku do nas nie przyjdzie. Może tak mówię bo nie jeżdżę na nartach? a może dlatego, że ubieranie codziennie dwójki małych dzieci( w tym 2,5 miesięcznego) w te wszystkie sweterki kurteczki i kombinezoniki doprowadza nawet spokojnego człowieka do stanu pod denerwowania, lekko to ujmując :) Tak czy siak śnieg sypie za oknem, a ja już o wiośnie marzę.. Chociaż jedno muszę przyznać, że to właśnie dopiero teraz lampki na młodziutkiej choince w moim ogródku pod warstwą białego puchu wyglądają bajkowo i nastrojowo....
 
 
Patrząc na te dary zastanawiam się dlaczego doba jest aż tak niemiłosiernie krótka ...
Wspominałam już wam kiedyś, że prócz robótek uwielbiam tez książki.
Mamy z mężem całką sporą kolekcję książek, każdy w swojej tematyce razem lekko ponad 300.
Mikołaj pamiętając o naszych "słabostkach " też był wyjątkowo chojny :)


ten kto mieszka w W-wie od razu pozna to miejsce, ale tym co mieszkają troszkę dalej
musiałam to pokazać. Prawda, że się postarali ? :)
 


3 komentarze:

  1. U nie też biało ,ja akurat się ciesze , bo lubię zimę ,,
    Wiem o czym piszesz z ubieraniem dzieciaczków , ja miałam do ubrania trójkę ,,ale po powrocie z takiego spaceru padały do spania ,,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ileż dobra! Książek nigdy za wiele, sama rówież wychodzę z tego założenia. Doba jest stanowczo za krótka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...