Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/12/13

Tak to się zaczeło..

że właśnie te swięta były inspiracją dla mnie by załozyć tego bloga. To już prawie rok od kiedy dzielę się z wami moimi pomysłami i robótkami. Bardzo mnie cieszy jak zapewne każdą z was, gdy zwiększa się nam grono obserwatorów, miłych komentarzy, ciepłych słów itd. Dla mnie ważne jest również to, że będąc od 4lat na wychowawczym mam coś co  przede wszystim jest tylko moje i dzięki czemu mimo obowiązków przy małych dzieciach cały czas mogę być sobą i pięlegnować w sobie, może momentami wręcz dziecinne pasje. A tak dla przypomnienia  post od którego zaczeła się moja przygoda....

 




4 komentarze:

  1. Piękne wspomnienie i prace piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło wspominać ,a tym bardziej jeśli się spełniły marzenia pozdrawiam Dusia [ jednak warto }

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tu u Ciebie pieknie, cieplo i swiatecznie. Te poduchy sa doslownie czaderskie. Pozdrawiam cieplutko
    http://peacock111.blogspot.co.uk/2013/11/zimowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne przemyślenia ... Także opiekuję się małymi dziećmi, a blog stał się dla mnie odskocznią od codziennego, niestety często monotonnego życia, czymś co jest tylko moje :). Piekne rzeczy tworzysz :). Pozdrawiam serdecznie Marlena

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...