Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/12/08

Skarpety na prezenty z filcu

Wiem, wiem skarpety na prezenty takie to typowo "amerykańskie" :), ale co ja zrobię, że baaardzo podoba mi się ta dekoracja :) Z tego wzgledu, że w sklepach są dostepne piękne ale bardzo drogie lub tandetne byle jak wykonane i bez polotu jesli chodzi o wzory. Postanowiłam zrobić je sama. Oto co mi wyszło :)Wymiary 39 cm x 26 cm. Całość zwykonana z filcu + obszyta muliną + błyszczące nitki.
Mam nadzieje, że wam się podobają :)
 
 







 


 
 













4 komentarze:

  1. Rzeczywiście bardzo ładne, takie radosne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubie te ozdobne skarpety ,

    Śłicznie ci wyszły takie radosne ,,

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie, że się podobają!!! cudne są:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniusie , miły akcent mikołajkowy pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...