Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/11/10

Chusteczniki- iiiii jest już z nami :)

Witajcie, wszyscy po długiej przerwie :) Były to dla mnie bardzo burzliwe dni pełne zarówno chwil radosnych jaki i smutnych. Na szczęście te drugie przegrały z wolą bożą dzięki czemu teraz pozostaje mi juz tylko się cieszyć tym, że mimo iz przedwcześnie zostałam mamą drugiej córeczki to wszystko skończyło się dobrze i do Lenki dołączyła Kornelia w 37 tyg z waga 3600 i 56cm. Po porodzie musieliśmy powalczyc o nią ale na szczęście wszystko skończyło sie dobrze. Dzięki Bogu i napewno dzięki sprzętowi "Wielkiej orkiestry świątecznej pomocy"...
A żeby było tez co oglądać pokarze coś co zrobiłam wcześniej :)
 

 


        
 


7 komentarzy:

  1. Gratuluję kochana, jak ja lubię takie wiadomości :-) Od teraz każdy dzień będzie coraz lepszy , a twoje dzieła cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te chusteczniki :-)
    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie na świąteczną wymiankę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw gratuluje córuni, dobrze, że się dobrze skończyło, teraz będzie już tylko lepiej. Drugie gratulacje, to za piękne prace.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję Ci Dzieciątka! Duża Dziewczynka. Nie ma nic piękniejszego nad bycie MATKĄ! Dużo zdrowia Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wam wszystkim dziękuję :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULUJĘ!!! :))) i ciesze się, że udało Wam się okonać trudności - teraz możecie cieszyć się już tylko swoim szczęściem :) a prace są świetne i w fajnej kolorystyce.
    Pozdrawiam Cię serdecznie - Marta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wkradła mi się literówka -
    czywiście miało być "...udało Wam się pokonać .."
    :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...