Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/11/19

Aniołki z masy solnej

Którz nie próbował ulepic czegos z masy solnej? chyba nie ma takich osób :) Dla mnie to świetna zabawa zwłaszcza dlatego, że tanim kosztem uzyskujemy fajne rzeczy, które tworzyć moga zarówno mali jak i duzi z talentem jak i z jego brakiem :) Aniołki, które zrobiłam ozdobia choinkę zarówno w moim domu jak i sióstr.
 
 
 
 


 
a te kotki ? to dla miłośniczki kociąt mojej siostry
  



 


zabarwiona masa solna
 

 

4 komentarze:

  1. Produkcja poszła pełną parą widzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piękna piękna anielska produkcja :) ja ostatni raz bawiłam się masa solna w podstawówce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! Aniołki wyglądają wesoło, są przeurocze.
    Ja do tej pracy się nie nadaję- cholera by mnie brała formując i dekorując- zazdroszczę cierpliwości :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie one maja sympatyczne buźki , Wszystkie sliczne ,,

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...