Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/10/22

Skrzynka na wino

W tym roku bardzo szybko wymyśliłam prezenty na gwiazdkę. A jeszcze szybciej wziełam się za ich wykonanie, ponieważ na listopad przypada termin mojego porodu, więc ze wszystkim musiałam się uporać wcześniej :) Na szczęście to co zaplanowałam zrealizowałam i teraz już czeka mnie tylko ta przyjemniejsza część czyli podrzucenie prezentów do worka Mikołaja..:) Pierwszą część upominków juz wam pokazałam wcześniej, był to wazon ozdobiony papierem ryżowym.
skrzynka na wino a tak dokładniej to na dwa :)


 Mam tą skrzynkę od dawna, ale jakoś pomysłu na jej ozdobienie mi zabrakło. I oto teraz nadarzyła się i okazja i wena twórcza :) Wieczko postarzyłam za pomocą świeczki i papieru ściernego. Następnie użyłam papieru ryżowego, na którym za pomocą ślicznej złotej farby dodałam trochę głębi i trójwymiarowości tej pięknej wieży, jak i wzorów. Całość dopełniłam spękaniem dwuskładnikowym, ponieważ zakupiony papier był po prostu trochę za krótki. A oto co mmi wyszło..
 
 

 
Mam nadzieje, że prezenty przypadną wszystkim obdarowanym do gustu....

3 komentarze:

  1. Piękne, a warto wcześniej poczynić przygotowania!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczka jest przecudna, bardzo podoba mi się ten motyw, złote dodatki i przetarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już od sierpnia bawię się motywami świątecznym. Twój prezent będzie wspaniałym upominkiem- bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...