Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/10/10

A wszystko przez serwetki..

Całkiem niedawno zamówiłam kilka serwetek z myślą "kiedyś, w niedalekiej (ale raczej dalekiej) przyszłości zrobię to czy tamto". I niestety, mimo iz obiecałam sobie błogie lenistwo i nieróbstwo to przegrałam z syndromem niecierpliwych rączek  :) i wymalowałam kolejną mam nadzieje, że fajną rzecz ;) Powstały jeszcze dwa chusteczniki ale na chwilę obecna schną pod kolejną warstwą lakieru..
 
 
 


 

 




4 komentarze:

  1. Śliczne, ciepłe, bardzo mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne spękania , całoś boska ,,

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna skrzyneczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11/04/2013

    Witam,

    proszę o kontakt pod adresem j.kowalska@dobre.pl. Reprezentuję portal dobre.pl, chcielibyśmy zaproponować Pani współpracę.

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...