Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/09/22

Wazon, papier ryżowy

Papier ryżowy-mówią że jest idealny dla początkujących i faktycznie coś w tym jest. Prawdopodobnie dlatego, że naprawdę trzeba się postarać, żeby zrobić zagniecenia lub żeby nam się porwał. Jednak uważam, że i on wymaga troszkę umiejętności i znajomości tego jak się zachowuje na danym np. wazonie. A skąd ten wniosek?, a stąd, że gdy przykleiłam jedną warstwę papieru jak dla mnie zbyt mocno prześwitywał. Po naklejeniu motywu kwiatowego i wyschnięciu postanowiłam zrobić jeszcze jedną warstwę papierem i od razu wydał mi się ładniejszy :) Wszystkie nierówności spowodowane papierem na brzegach zatuszowałam pasta strukturalną.

wazonik jak i cały zestaw powędruja do siostry







7 komentarzy:

  1. Świetny prezent- podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze papier ryżowego nie próbowałam ,nie podobały mi się motywy w Empiku ale szukam dalej ,,
    Ślicznie ci wyszedł wazon,,,

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że siostra z takiego uroczego prezentu bardzo się ucieszy.
    Pozdrawiam Mata :).

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny motyw i wazon dzięki temu takie urodziwy. też muszę spróbować kiedyś z papierem ryżowym (choć decou jakoś tak na razie u mnie z boku)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace są naprawdę prześliczne. Chętnie zostaję Twoim obserwatorem i na pewno będę tu zaglądać :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...