Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/09/25

Tak widzę jesień..

Jesień- to zdecydowanie moja ulubiona pora roku.  Uwielbiam, wyciągać z dna szafy, po gorących dniach lata,grube swetry i kardigany w których jestem zakochana od lat. Wtulać się w ich miękkość i cieszyć gorącą herbatą, która tylko w jesienne i zimowe wieczory smakuje tak bardzo. Wiosna, też jest bliska memu sercu, bo mogę zacząć urzędować w swoim ogródku :) .Jednak jesień, to zupełnie coś innego... Ciepłe brązy, żółcie i odcienie czerwieni, które otaczają nas zewsząd są dla mnie magiczne. Kojarzą mi się z ciepłem domowego ogniska, kominkiem i najczęściej z robótkami ręcznymi i książką . Ktoś pewnie powie, a co pięknego w tej jesiennej plusze? A dla mnie nawet taki dzień jest piękny, jeśli tylko mogę sobie na to pozwolić, siadam ze swoją ukochaną herbatką zasiloną miodem i sokiem z malin i delektując się jej ciepłem podziwiam świat przez zapłakane okno..
A oto kilka przykładów na to, że nie można nie kochać tej pory roku :)

Jesień na spacerach rozpoznajemy nie tylko po kasztanach i liściach na ziemi, ale również po tych kaczuchach, które czekają na smakowite kąski
 
a czy może być coś zdrowszego niż sięganie po suszone owoce, które zrobiło się jesienią?


 gwiazda tego grzybobrania :)


 
















6 komentarzy:

  1. Ja też lubię jesień, bo wtedy mam zdecydowanie więcej czasu na robótkowanie ;),
    Piękne jesienne zdjęcia.
    Pozdrawiam Marta :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie musisz przekonywać do jesieni, kocham ją od lat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aja nadal nie lubię jesienie , no chyba że jest słoneczna ,,,Wolę zimę , ale jeszcze za nią nie tęsknie ,,

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie napisałaś o jesieni! widzę, że nie tylko dla mnie jest to napiękniejsza pora w roku:)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej niedzieli z ciepłą herbatką z sokiem malinowym:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbieranie lata w słoikach - uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :) Serdecznie zapraszam na mojego bloga o gotowaniu :) http://kulinarnerewolucjeanette.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...