Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/09/12

Sielskie meble ręcznie malowane

Juz kiedyś pisałam o tych meblach, ale widząc co nowego pokazali w swoich kolekcjach nie mogłam nie wspomnieć o tym chociaż jednym zdaniem i kilkoma zdjęciami :). Oczywiście wszystkie zdjęcia pochodzą z tąd gdzie odsyłam wszystkich lubiących wiejskie, klimatyczne pomieszczenia i meble. Bezdyskusyjnie są to pięknie wykonane prace a motywy umieszczone na meblach ma się wrażenie, że zaraz ożyją.. ptaszek zaśpiewa, a zboża i maki szumem zachwycą nasze uszy.. 
 
 
to są motywy z ramy łóżka, szafki kuchennej oraz stołu.
 
 


szafka pod umywalkę czyż nie jest piękna?




7 komentarzy:

  1. Śliczne , jak wiedzę takie meble to mi przestają się moje podobać ,,

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne mebelki, początkowo myślałam, że to decoupage, potem doczytałam , że są ręcznie malowane

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym na nie patrzeć i patrzeć - urocze.
    Pozdrawiam Marta :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka uwielbiam taki klimat i tez na pewno swoje mieszkanie urządzę w tak pięknie malowanych meblach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Po raz pierwszy mam okazję takie zobaczyć piękności, a szafka pod umywalkę - fantastyczna! Nieziemska ta kuchnia. I nie będzie remontu kuchni u mnie po obejrzeniu tej fotki :P
    I pod kątem skrzywienia zawodowego muszę dodać - piękną czcionka jest wybrana na tym blogu, szalenie mi się podoba :)))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...