Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/09/08

Kuferek-Skrzynka

Zawsze mam problem z określeniem czy taki kształt to juz elegancki kuferek czy nadal zwykła skrzynka? :) Tak czy siak powstał z pasją i myślą o przechowywaniu biżuterii, a dokładnie zegarków na rękę i bronsoletek duzych i nie miejszczących się nigdzie indziej. Plus tego kuferka jest zdecydowanie taki, że dzieki  temu że posiada wypukłe wieczko przedmioty wewnątrz nie muszą leżeć idealnie prosto, żeby móc go zamknąć.

 





5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie jest to śliczny kuferek ,,mam ochotę zrobić jakieś przecierki ale nie mogę sie zdecydować na czym ,,

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kuferek:)I w ogóle milutko i smakowicie tu u ciebie, wiec zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i za to ze zostajesz :)

      Usuń
  3. To zdecydowanie kuferek i to piękny! Gratuluję, też by mi się przydał taki na biżuterię! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udana praca.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...