Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/08/31

Z ostatnich dni

 
Ostatnią wizytę u mamy zakończyłam zbiorem dojrzałych owoców  i ambitnie postanowiłam zrobić kilka własnych dżemików. Muszę przyznać, że jestem z siebie dumna :) wszystko wyszło pyszne, a różnorodność w mieszaniu owoców dała naprawdę bardzo fajne smaki. Malina z jeżyną, cukinia z brzoskwinią, gruszka z cynamonem, śliwka z bananem, jabłko z kiwi.. Naprawdę same pyszności:)
A dla miłośników książki, chcę tylko dodać, że w ostatnim tygodniu przeczytałam naprawdę fajną książkę zdj. pon. Jest to powieść kryminalna, tak dobrze napisana, że nawet przez chwilkę nie trąca nudą ani zbędnymi opisami "Ciemne Sekrety" H.Rosenfeldt.
 
a to mała próbka moich starań
 





a to są kolejne dwie części za które sie zabiorę w baaardzo szybkim czasie :)
 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję" pysznych wyczynów"!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe połączenia,najbardziej zaintrygowała mnie ta cukinia z brzoskwinią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy znalazłam te przepis stwierdziłam "do odważnych świat należy" :) i naprawdę wyszedł pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dwóch tygodni myślę o wyczarowaniu pysznej konfitury, najlepiej malinowej, przydałyby się jeszcze jakieś marynaty ale jak na złość ani jednego dnia wolnego. Zazdroszczę Ci takich smacznych skarbów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, ja pozazdrościłam pyszności koleżance i stąd tak ambitnie zrealizowany plan :)

      Usuń
  5. Oj, pracowita kobieta jesteś ;)
    Przetwory wyglądają smakowicie - ja właśnie skończyłam robić próbną wersję dżemu malinowego - zabaczymy co to wyjdzie :)
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co wyjdzie ? same pyszności jestem tego pewna :)

      Usuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...