Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/08/16

W wolnej chwili

Wykorzystując wolny czas urlopowy i fakt, że z moim ciążowym brzuszkiem nikt by mnie na pokład samolotu nie wpuścił :). Postanowiliśmy odwiedzić nasze polskie plaże jak również muzeum, które zawsze chciałam odwiedzić. Mam tu na myśli Muzeum Zamkowe w Malborku.  To piękne miejsce z jeszcze piękniejszą historią i polecam je każdemu bo naprwdę warto je zwiedzić.  Ale żeby nasza wycieczka była fajna dla każdego naszą Kruszynę zabraliśmy do Dinoparku. Powiem szczerze, że raczej sceptycznie podchodziłam do tego typu parków. Wydawało mi się,że są sztuczne nie prawdziwe i wymuszone . Jednak muszę przyznać ze w tym parku ktoś odwalił wielką robotę! Zwierzaki nie tylko wyglądają jakby miały zaraz nam na plecy wskoczyć wyłaniając się z zarośli to jeszcze ich pomruki, ruchy ciała i powiek naprawdę były imponujące. Śmie twierdzić ze moja mina nie różniła się bardzo od miny mojej kruszyny:) To miejsce w, którym można spedzić cały dzień ( jest kino 5d, gastonomia, plac zabaw dla mniejszych i większych).
 

 
 
 
 
 
 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...