Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/08/12

Home & You

Szukając prezentu dla znajomej, która właśnie zaczeła swoje nowe życie w nowym mieszkaniu trafiłam do Home & You. I zapewne nikogo to nie zdziwi bo przecież jest tam mnustwo artykułów zarówno dekoracyjnych jak również praktycznych np. do kuchni, jadalni. Przemierzałam sklep z wielką przyjemnością. Moje oczy podziwiały zachwycone zarówno zastawy, kubki jak i obrusy, walizki itd.  Pojawiły sie tez nowe jesienne motywy, zreszta zobaczcie sami..
 




 





 

4 komentarze:

  1. Piękne, czasami dobrze chociażby pooglądać, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kolekcja, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolekcja - zapewne każdy coś znajdzie dla siebe :)
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, pracuje zaraz obok Home & You i zawsze mam problemy z dojściem do pracy, bo i to ładne i to ciekaw a czasami wyprzedaże :) Dziękuje za odwiedziny u mnie, będę wpadać bo jest co pooglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...