Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/07/23

Takie tam ..

Dobrze wiecie, że nie jestem specem od decu i raczej nim nie zostanę :), ale to, czego zdążyłam się już nauczyć, umila mi życie zdecydowanie :). Cieszy mnie bardzo, że bliskie mi osoby proszą o zrobienie jakiś drobiazgów. Ja się uczę, a one są zadowolone :)
 
uwielbiam jesień i wszystko co się z nią kojarzy
 

dla nastolatki miłośniczki kotów
 
coś do kuchni..
 
 
 

5 komentarzy:

  1. świetne prace, szczególnie ten grzybowy wieszaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prace , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne, też Cię kiedyś poproszę o wymiankę, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace:) Bardzo podobają mi się pudełeczka. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. O,jaka ciekawa galeryjka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...