Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/07/27

Sówki z filcu

Porządkując swoje "najpotrzebniejsze rzeczy" typu skrawki wszystkiego czego się da :) wzięłam do rąk filc i uświadomiłam sobie, że dawno nic z niego nie zrobiłam, a dokładnie to podusie na Wielkanoc dla mojej kruszyny. Zawsze podobały mi się zawieszki z imieniem dziecka na łóżkiem i stwierdziłam, że chyba najwyższa pora wziąć się do pracy i zrobić coś takiego. Na dzień dzisiejszy zrobiłam niestety tylko część tego co sobie wymyśliłam, ale co tam pokarzę wam :) Po raz kolejny stwierdzam, że filc jest bardzo wdzięcznym materiałem do pracy, wystarczy polubić igłę i nitkę a reszta sama wychodzi..
 

 
a to kwiatki, które mnie otaczają i dostarczają sporo radości

3 komentarze:

  1. Super prezenty dla Dzieciaków rozpoczynających 1 września szkołę!

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...