Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/06/27

Pomocy!!

Kochane proszę o pomoc, może jesteście sprytniejsze i bardziej doinformowane ode mnie w tym temacie. Od kilku dni wchodząc w opcje napisania nowego postu nie otwiera mi się tradycyjne okno, takie
tylko jakiś dziwak! a mianowicie
myślałam, że może Blogger coś robi ale tyle dni?? Jestem zła bo nie mogę spokojnie niczego napisać, wstawić, zmienić. Biegam myszką po wszystkich ikonkach i sprawdzam, która ikonka może być od wstawienia obrazu (bo połowa w ogóle nie działa  ). To jakiś koszmar!! POMÓŻCIE jeśli tylko jesteście w stanie, a będę dozgonnie wdzięczna :)

6 komentarzy:

  1. Chciałabym Ci pomóc, ale nie potrafię:-(
    Sądzę, że musisz wpisać ten problem w Google i tam się doczytasz, albo napisz do Edyty z Kubkiem Kawy, bo ona jest dobra w tym temacie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za podpowiedź i na pewno napiszę do Edyty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stety nie pomoge , nie wiem co to może być ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie to jest problem odgórny, strona się poprawnie nie załadowała, najlepiej zwrócić się o pomoc do blogerra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wskazówkę :) napiszę i do nich :)

      Usuń
  5. Mam, mam winowajcę tego zamieszania! a wszystko to przez przeglądarkę! puszczam taką informację na wszelki wypadek gdyby ktoś potrzebował, ale oby nie

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...