Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/06/26

Osłonki



Należę do kobiet które ciągle kremują dłonie. Każde mycie rąk kończy się nałożeniem kremu, a to natomiast kończy się śladami moich "tłuściutkich" palców wokół kontaktów. Przeszkadza mi to okropnie, więc wymyśliłam, że może jakoś by tego uniknąć? a że malowanie ściany co mc odpada  pozostaję mi A) nie kremować dłoni , ale bez tego nie przeżyję :) B) troszkę uważać przy włączaniu światła, ale podejrzewam się w tym temacie o niedokładność :) i C) zrobić sobie osłonki, które przynajmniej zminimalizują ślady po moich wykremowanych paluszkach. I oto co wymyśliłam, kupiłam zwykłe białe plastikowe osłonki, ale, że czysty kolor zupełnie nie pasuje do mojego mieszkania postanowiłam troszkę po eksperymentować...









6 komentarzy:

  1. Kurcze, dlaczego ja nie wpadłam na taki pomysł? Już lecę i kupuję osłonkę, a pomysł naturalnie zgapiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj-u Ciebie zawsze pięknie i pomysłowo.Lubię tu zaglądać.Pozdrawiam Jola z Dobrych Czasów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że komuś podoba się to co robię:)a jeśli tak jest to zapraszam częściej :) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Ale śliczne, też takie chcę...

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale śliczne, pomysł rewelacja, chyba z niego skorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale miałaś pomysł! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...