Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/05/17

Zielono mi :)

Patrząc na soczystą zieleń, która otacza nas już z każdej strony, naprawdę można docenić piękno każdej z pór roku.  Ci co mają ogródki, większe bądź mniejsze z wielką przyjemnością teraz spędzają tam  godziny. Na wiosnę te godziny są bardziej praca niż wypoczynkiem, ale za to za kilka tyg. to już będzie tylko czysta przyjemność :) To co dopiero zaczyna się budzić w lipcu sierpniu będzie wielkie i wspaniałe..




a ten maluch i pozostała trójka właśnie skończyła mc :)

różanecznik

cobea fot z tamtego roku. Mam nadzieje, że w tym będzie równie piękna

5 komentarzy:

  1. Sprowokowałaś mnie tymi bzami i chyba muszę coś kwiatowego zamieścić. U Ciebie pięknie, pozdrawiam:-)
    A u nas kwitną rzepaki, więc moja strona główna odziana na żółto!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kwiatki , ja lubie najbardzie te w doniczkach bo mam je na oku ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wielki ogród i kocham w nim przebywać, choć czasem schodzę z niego na czterech:) Twoje kociaki przesłodkie są:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wielki ogród i kocham w nim przebywać, choć czasem schodzę z niego na czterech:) Twoje kociaki przesłodkie są:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kociaki- śliczne są te maluszki. Już niedługo będą szaleć po całym domu :).
    W letnie słoneczne dni bardzo lubię przebywać w ogrodzie, sadzę, pielę, a potem podziwiam...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...