Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/04/16

Raj dla owocożerców


Miasteczko w  którym mieszkam uwielbiam za wiele rzeczy, chociaż położone jest od Warszawy niespełna 20 km sprawia wrażenie, że czas tutaj biegnie troszeczkę inaczej . Poza sklepami w których spokojnie można się zaopatrzyć chyba we wszytko mamy jeszcze jedno fajne miejsce:) straganik z warzywami w samym centrum, który działa od okresu nowalijek do późnej jesieni. Gdy pierwszy raz po zimie, widzę tego samego pana ze swoim straganem, mam ochotę go uściskać :) bo to znaczy, że zaczął się czas słonecznych dni , jedzenia kolorowych, zdrowych i  świeżych owoców oraz warzyw.
A żeby dać wam namiastkę tego raju, który nas czeka, podrzucam kilka zdjęć :)

myśląc o takim deserze rozpływam się jak mleczna czekolada..







fajne wiaderko decu?


Mam nadzieję, że narobiłam wam ochoty tak wielkiej  jak sobie :)
I chociaż od owoców wole słodycze :), latem jakoś łatwiej jest mi zmienić dietę na ta zdrowszą.
                                          

2 komentarze:

  1. Owoce piękne i zdrowe, ale ja muszęęęęę ciasto:-(
    Pozdrawiam:-) słodko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi brakuje czarnych jagód i świeżych śliwek ,,

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...