Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/04/10

Pomysł na zioła w mieście

                         
Marzec i kwiecień to czas wysiewu ziół. Nie mam ogrodu wielkości 500 m  i niestety nie mogę sobie pozwolić na wydzielenie miejsca przeznaczonego specjalnie tylko pod te pięknie pachnące i praktyczne rośliny. Często kupuję świeżą mięte, bazylię, tymianek, oregano i kilkakrotnie po przesadzeniu w inna doniczkę z lepszą ziemią udało mi się utrzymać ją przy życiu ok 3 mc ;). W tym roku też muszę je mieć pod ręką by nie tylko móc korzystać ze świeżości ziół w kuchni, ale także z ich apetycznego zapachu...



Pomysłów jak widać wiele, dla każdego coś dobrego




zdjęcie  pochodzi z tąd

co prawda to nie zioła, ale sam pomysł, przepiękny
                                    
      Wszystkich zainteresowanych uprawą ziół w "mieście lub małym ogródku" odsyłam do bloga Basi
                                               

3 komentarze:

  1. post jak dla mnie...dlaczego??? zapraszam na mój blog i do mojego grona google obserwators Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły , te kieszonki i biurko , sa najfajniejsze ,,,

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, a ja już mam swoją skrzyneczkę ;-) bazylia, szczypiorek, nawet koper, już rośnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...