Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/04/24

Decu

Dawno nic nie robiłam z decu, chwilowo brak mi i cierpliwości i chęci  do czegokolwiek tak szczerze mówiąc.  A jak już coś zrobiłam to dlatego, że obiecałam i przekazałam dalej :)

dla miłośniczki poziomek ,
no właśnie to są poziomki czy truskawki:)

coś dla siostry,
która codziennie gdzie indziej kładzie klucze :)

moje pierwsze podejście do bejcy,
 jest dużo łatwiejsza w użyciu niż farba



2 komentarze:

  1. Świetny prezent dla roztargnionych i nie tylko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moą byc poziomki , ŚŁiczny komplet ,,
    Ciekwe czy bedą klucze wisieć na swoim miejscu u siostry ,,

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...