Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/03/11

W towarzystwie..

Mój świat ostatnimi dniami, a raczej póóóźnymi wieczorami kręci się wokół dekupażu. Naprawdę jestem zachwycona tą techniką, z niczego można zrobić coś, a przecież tak niewiele jeszcze potrafię. Udało mi się nawet zarazić tym hobby kogoś mi bliskiego  i umówiliśmy się  na wspólne tworzenie i naukę. A oto co nam wyszło..






nawet moja gwiazda mała próbowała to i owo pomalować :)
                                                  

2 komentarze:

  1. Skrzynka z fiołkami najfajniejsza , mi nie udaj się nikogo z domownikowi wciagnąć w moje robótki ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te prace, zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...