Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/03/27

Radosnych Świat Wielkanocnych




Niech te Święta upłyną wszystkim pod znakiem przyjemnych rozmów wśród najbliższych, śmiechu i radości z tego co mamy

Niech piękne rzeczy cieszą wasze oczy, a
smaczne żołądek czy to na słodko
czy w majonezie :)
życzy Iwona
P.s. Właśnie znalazłam fajny sposób na pomalowanie naszych pisanek i musiałam się tym podzielić

zdjęcie z inspirowani naturą


3 komentarze:

  1. Witaj, trafiłam przypadkowo na Twojego bloga i zaintrygowała mnie nazwa, więc zapraszam Cię na 5porroku.blogspot.com
    Zostałam Twoim obserwatorem i zaraz Cię zamieszczę u siebie, prosząc o rewanż.
    Będę podziwiać, życzę Ci Pięknych Świąt, Barbara.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisanki piękne ! a dla Ciebie wielu radosnych chwil na Święta Wielkanocne, serdecznych spotkań rodzinnych i smacznego jajka - Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych, spokojnych Świąt Wielkanocnych!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...