Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/03/15

Chusteczniki

Zainteresowanie chustecznikami jest naprawdę duże w śród moich znajomych i rodziny :). Chyba dlatego, że małe , a cieszy oko. Poza tym chusteczki w zwykłych pudełkach są przecież w każdym domu, a dzięki temu mamy coś innego. Wzory serwetek zostały przez wszystkich wybrane, a ja je tylko obrobiłam. Cieszę się, gdy mogę zrobić coś dla innych, i że ich to cieszy mimo, że do mistrzyni decu sporo mi brakuje :)




tylko ten zostaje u mnie


                                            

5 komentarzy:

  1. Świetnie ci wyszły i nie dziwie sie ,że się podobają , mój faworyt na trzecim zdjęciu .
    Kiedyś spróbowałam i mi nie wyszło i leży gdzieś w kącie , w zamian zrobiłam wyszywane i z kartonu ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) wyszywane i z kartonu? oj ciekawa jestem jak Ci to wyszło :)

      Usuń
  2. Wszystkie są śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są wszystkie, ale ten trzeci to taki słodziak jakie ja najbardziej lubię. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne chusteczniki ja takze ostatnio robiłam ten motyw nr 5 , pozdrawiam i zapraszam do mnie serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...