Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/03/04

Chcę Wiosny!

Moją ulubioną porą roku jest jesień, ale chyba jeszcze nigdy nie wyczekiwałam jej przedeptując z nogi na nogę,a właśnie tak czekam na wiosnę. Od kiedy mam swoje mieszkanie z ogródkiem już od pierwszych dni marca planuję, jaki bluszcz posadzę przy kratce na tarasie, co w tym roku ozdobi moje doniczki, czy może lawenda będzie powiewać na wietrze stojąc w swojej dekupażowej doniczce na drewnianym stoliku? Co roku sadzę  jednoroczne rośliny, ponieważ uwielbiam zmieniać i planować, poza tym jest tyle pięknych chociażby bluszczy, że nie potrafię pozostać tylko przy 2-3 gatunkach. Jedyne co jest niezmienne to tuje otaczające mój ogródek i świerk kujący posadzony blisko okna, by w święta B. N. przystrojony w lampki dawał poświatę do salonu, a z zewnątrz wyglądał jak bajkowy.

Tak wyglądała moja petunia rok temu



niestety, o takim podjeździe pozostaje mi tylko marzyć

Gdyby mój ogródek wyglądał tak ..

oszalałabym z radości :)


Romantycznie, prawda?
cześć zdjęć pochodzi z tąd




1 komentarz:

  1. Te ogrody :) - kurcze,też chciałabym aby mój tak wyglądał - bajeczny

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...