Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/03/08

A może by tak w fiolecie ?


Do jakiego katalogu tej firmy bym nie zerknęła zachwycają na każdym kroku. Wiem, że jest wielu zwolenników wnętrz w bieli i ja też nie mam nic przeciwko, ale jednak wydaję mi się, że kolor nadaje ciepłoty pomieszczeniu i czujemy się tam trochę milej. Nie ważne czy to kwiatki ( bo nie każdy musi je kochać tak jak ja :)) ale np. paski, kropki i całą masa innych kombinacji.Ja dzisiaj w roli głównej pokazuje  fiolet, i co wy na to?

ta narzuta jest po prostu boska ! tzn. moim skromnym zdaniem :)







      


wszystkie zdjęcia pochodzą z katalogu Green Gate

2 komentarze:

  1. Fiolet to nie mój kolor , ale za to córcia go uwielbia ..
    Ale i tak piękne inspiracje ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje...

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...