Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/02/08

Urokliwa lawenda


Wczoraj wieczorem , wybierając  serwetki z różnymi wzorami do decoupage,  stwierdziłam, że zawsze ciągnęło mnie do kwiatu lawendy. Tak naprawdę nie wie czemu, ponieważ jej zapach jest dla mnie troszkę za ciężki. Jednak, gdy widzę ten krzew, robi mi się ciepło na sercu. Mam wrażenie, że tworzy klimat ciepła domowego i zmusza człowieka, żeby zwolnił na krótką chwilę... Widząc lawendę, mam od razu przed oczami piękny krajobraz Toskanii i wspaniałe zachody słońca..
Ale jak tu nie kochać czegoś tak pięknego..





1 komentarz:

  1. mmm...Pieknie...Zachwycam się takimi zdjęciami. Chciała bym kiedyś móc tam pojechać:)

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...