Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/02/08

Ta historia zaczęła się od filcu..


Mamy już luty, więc dawno za nami czas przedświąteczny, czas najbardziej wyczekiwanych świąt, zarówno dla tych dużych jak i mniejszych, świąt Bożego Narodzenia . Jednak muszę się do tego okresu cofnąć by pokazać, że moja przygoda z blogiem była zainspirowana poduszkami jakie wykonałam. Wzór pierwszej powiem szczerze był troszkę podpatrzony w jakimś sklepie internetowym ( niestety nie pamiętam jakim.). Byłam nim tak zachwycona, że stwierdziłam: muszę to mieć. Zamówiłam filc, kupiłam mulinę i spróbowałam. Moje "dzieło", pierwszy obejrzał mąż: naprawdę fajna! powiedział. A ja pomyślałam, a co ma powiedzieć, to przecież mój mąż ;)

Bałwan: wzór  ze strony Tu

 Reszta to już tylko moje pomysły








2 komentarze:

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...