Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/02/14

Powolutku..


Codziennie, oglądając prace takich osób jak np. P. Marty , P. Grarzynka lub Asket widzę ile pracy jeszcze mnie czeka, żeby stworzyć coś naprawdę pięknego. Staram się jednak nie poddawać, a to co wyjdzie spod mych rąk umieścić tutaj na blogu. Chociażby po to, żeby widzieć czy robię postępy czy też nie :) 
Byłam tak zachwycona tym motywem,że nie mogłam się powstrzymać i nie bacząc na moje braki skleciłam oto taką skrzyneczkę. 
P.s Wszystkich znawców tej sztuki, z góry przepraszam :)











1 komentarz:

  1. Witam. Zapraszam na bombonierkową zabawę. Pozdrawiam serdecznie :)
    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...