Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/02/08

Pada śnieg, pada śnieg ..


Cały dzień pada śnieg, a ja już myślami jestem kilka miesięcy do przodu. Nie wiem czy tylko ja tak mam, czy inni też, ale gdy mam już za sobą  święta B.N. i Sylwestra to najchętniej od razu przeniosłabym się w okres wiosna-lato. Według mnie śnieg potrzebny jest tylko w okolicach  świąt i to tylko po to, by zrobić klimat :) W tym roku pierwszy śnieg zaskoczył chyba wszystkich, a już na pewno moją tarasową kratkę, którą pokrywał bluszcz- Kobea. Piękne duże pąki zostały znienacka  zasypane śniegiem, a wiele z nich nawet jeszcze nie nabrało swojego dojrzałego, fioletowego koloru...



pada i pada..


i tylko storczyki wyglądają pięknie na tle śniegu..

Biedne sikorki, też szybko znalazły drogę do karmnika wypełnionego ulubionym ziarnem..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...