Uwielbiam decupage, szydełko, haft i wszystko inne co zostało wykonane z pasją... Jeśli masz chwilkę, zapraszam Cię na handmade mamy na wychowawczym...

2013/02/25

Green Gate

Myślę, że kolekcja, którą teraz wam pokarzę, rzuci na kolana nie jedną miłośniczkę motywu kwiatowego. Mnie osobiście urzekła ona bardzo. Gdybym mogła, to całe mieszkanie byłoby w kwiatkach :) I gdyby mieszkały w nim same kobiety, pewnie byłoby ok :), ale nie mieszkają, więc nawet dla wyrozumiałego męża, to byłaby lekka przesada.. :)
Kto by nie chciał mieć takiego kącika
Z uroczymi walizkami
wylegiwać się na takich podusiach
popijać herbatkę marcepanową w takich kubeczkach
przechowywaną w takich pudełkach
i czytać przy takiej lampie..

a gdyby chciało się po spacerować, nie straszne by mi były  majowe deszczyki
..
a w słoneczny dzień, drewniaki..

Prawda że piękna kolekcja?
wszystkie zdjęcia pochodzą z katalogu  Green Gate




4 komentarze:

  1. Jak to możliwe, że nie masz komentarzy????? U Ciebie jest przepięknie. Zaraz wkleję do siebie na pasek namiary na twojego bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To znowu ja, już chyba wiem dlaczego, wyłącz weryfikację obrazkową !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za bardzo miłe słowa!! weryfikację ? już sprawdzam :)bo też tego nie lubię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj;)
    Przejrzałam sobie Twojego bloga i bardzo mi się podoba.Dodajesz duzo inspiracji,jest pięknie i kolorowo,ale niestety blogujesz dłużej niż rok i niestety nie kwalifikujesz się do konkursu.
    W regulaminie pisze o tym,że blog nie może być prowadzony dłużej niż rok.
    Przykro mi.
    Będę organizować inne konkursy,wtedy zapraszam;)
    Pozdrawiam Ilona
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...